Teca Switching®


 
JEDYNA W SZCZECINIE SALA Z MASZYNAMI TECA SWITCHING



Nikt nie lubi długo czekać na efekty  -  ćwicz zatem wszystkie partie mięśniowe trzy razy w tygodniu a  po miesiącu zobaczysz pierwsze rezultaty.

Trening obwodowy zawdzięcza swoją popularność, szczególnie wśród płci pięknej, swoją prostotą i połączeniem treningu siłowego z aerobowym. Dzięki tej metodzie treningowej można w skuteczny sposób pozbyć się tkanki tłuszczowej, zwiększyć swoją kondycję i wzmocnić mięśnie całego ciała. Czyli osiągnąć rzeczy o których najczęściej myślimy patrząc w lustrze na swoje ciało.

TRENING OBWODOWY -  to specjalnie opracowany trening – nie tylko - dla kobiet, które mimo braku czasu chcą zadbać o swój wygląd. Trening stanowi 30 min. lub  45 min. sesje ćwiczeń  na specjalnie zaprojektowanych maszynach TECA SWITCHING® (nowość w Polsce)

JAK ĆWICZYMY?

Ćwiczymy na maszynach siłowych TECA SWITCHING®, wykonując ruchy przez nie narzucone, następnie wykonujemy ćwiczenia aerobowe. Można maszerować, biec w miejscu albo po prostu wchodzić na stopień, wybrana forma jest dowolna, musi jedynie odbywać się przez minutę bez przerwy. Następnie przechodzimy na kolejną maszynę i cykl powtarzamy (zestaw 10 różnych maszyn). Trening obwodowy to idealne połączenie treningu siłowego z aerobowym. Ćwicząc w ten sposób wzmacniamy układ mięśniowo-stawowy, ale również przyczyniamy się do poprawy kondycji.

ILE RAZY W TYGODNIU?

Często zadajemy sobie to pytanie? najkorzystniej to 3 razy po 30 minut  lub 2 razy po 45 minut treningu obwodowego w tygodniu. Ważne jest jednak, aby treningi te rozdzielić równomiernie na cały tydzień. Najlepiej więc trenować co drugi, najrzadziej co trzeci dzień. Już od dzisiaj możesz w przyjemnej atmosferze spalać nadmierne kilogramy, rozwijać układ mięśniowy i poprawiać postawę. Nie ma przy tym znaczenia ani wiek, ani dotychczasowa forma fizyczna.
WARTO  WIEDZIEĆ:
  • już 30 minut wydajnego treningu ma pozytywny wpływ na figurę i zdrowie;
  • najlepsze efekty osiągasz trenując 2 do 3 razy w tygodniu;
  • warto rozłożyć treningi równomiernie na cały tydzień, bo tylko wtedy możliwa jest optymalna regeneracja organizmu;
  • podczas układania indywidualnych programów ćwiczeń nasza uwaga skoncentrowana jest na miejsca w których tłuszczyk najchętniej magazynuje się. U Pań dominuje konieczność pracy grup mięśniowych zlokalizowanych na udach, biodrach, brzuchu. Na plecach i ramionach tłuszczykowi towarzyszy utrata napięcia mięśniowego stąd niezbędna jest praca mięśni również  tych partii ciała.
     
 
Masz pytania? Zadzwoń: +48 91 829 20 34 lub  +48 503 053 353